Glad Påsk<3

På skärtorsdagen var jag, daniel och Kristoffer och badade i Borås badhus. Jag simmade 8 längder på 15 min och daniel ca 20 på 30 min. Efter badet åkte vi hit och fikade, käkade smörgås och drack the. Sen åkte vi ner till Poolhouse och spelade Biljard :) sen åkte vi hem och såg på This it is med Michael Jackson. På långfredagen åkte vi till Vårgårda för att daniel skulle lägga i ny olja i bilen, sen så käkade vi lunch där och det blev påskskinka med bakad potatis. vid 15 tiden ca åkte vi till Borås för Kristoffer skulle komma till oss vid 16. Vi gjorde ej så mycket sen vid 17:40 ca åkte vi till katrinedalsbowling och spelade bowling i 2h för 150kr/person. Kristoffer kom 1a Daniel kom 2a och jag kom 3a. På påskafton förmiddagen åkte vi till Vårgårda igen och käkade påsklunch. Det var skinka, ägghalvor, prinskorv, italiensk salami, broccolipaj och jansson. Det var gott sen åkte jag och daniel ner till mina föräldras stuga som ligger i Varberg ( Åskloster ) det var mycket skoj. Vi kollade på Körslaget :D sen så gick vi och la oss för daniel blev trött, sen läste han ur Harry Potter ( andra boken ) På påskdagen kom min bror Jonas och hans familj. Vi åt våfflor och gick promenad. Sen åkte jag och daniel och hälsade på min bästis Marcus :) så nu sitter jag här hemma hos älsklingen och skall snart spela bingo. Hoppas jag vinner något hehe.. Fick iaf en blomma av mamma + 500kr :) Älskar Dig Daniel så himlans mycket snart är det 1 månad och 2 veckor mellan oss :)

Glad Påsk<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0