Knalleland med mamma<3

Inatt har jag inte sovit så bra pga orolig :( Vaknade 10:10 ungefär. Gick upp och duschade. Sen satte jag mig vid datorn och snackade på msn kompisar :) Mamma kom och hämtade mig vid 12:20 ca åkte till Knalleland och köpte mig en vårjacka på Cubus :) som kostade 399:- sen ner till Ekohallen. Köpte mig en ny tvättkorg och Air Wick Freesia & Jasmine för 94kr :) så att det luktar gott i lägenheten. Har städat lägenheten idag oxå :) Imorgonbitti kmr älsklingen hit ska bli mysigt :) men vi har fortfarande uppehåll men det kommer säkert att ordna sig mellan han och mig för jag älskar honom såppas mycket. Älskar Dig Daniel<3

Knalleland med Mamma :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0