Liseberg med bästisen Billy<3

Igår var jag och bästisen Billy i Göteborg. Vi var på Liseberg. Åkte från Borås med Swebus 10:10 och var i Göteborg 11:05 ca. Vi promenerade dit i de fina vädret. Var där ca 11:35 ca. När vi kom dit så gick vi till receptionen och köpte var sin entré biljett. Sen köpte Billy åkpass åt mig :) När vi kom igenom entrén så stog Lisebergskaninerna där och ville krama dom små barnen.. Vi åkte juke box. Sen var vi och kollade på Maxima. Den nya 3D var dålig tyckte jag :/ sen åt vi på Burger King och gick ner och åkte Flume -ride och köpte var sin nyckelring för ett minne 24/4-2010 sen åkte vi Parishjulet. Juke box, Lisebergstornet m.m vid 18:33 ca så gick vi där ifrån för att vi var så trötta i våra ben oxå frös jag så jag ville typ bara hem. Var i Borås igen 20:55 ca. 8an till Hulta Ängar kom vid 21:02 så jag var hemma hos Daniel igen 21:25 ca satte mig vid datorn och kollade min bilddagbok :) På liseberg köpte jag en klubba till daniel där det stog I Love You på <3 Älskar Dig Daniel mest utav allt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0