Rida islandshästar med syskonbarnen + kalas hos Morfar<3

igår var Elin, Linnea, Bodil och jag och red på islandshästar i Bredared :) jag fick den hästen som jag hade förra gången när Daniel var med. Den hästen som jag hade hette Hnotti :) Vi red ut i skogen fast det duggregnade men det var inte så farligt. Vi skrittade, Travade, Töltade och Galopperade. När vi red upp för en backe sa Moa ( Ridläraren ) att vi skulle galoppera. Då blev det nästan som att hästarna tävlade mot varandra men det var kul iaf.
Åkte till morfar sen efter att vi hade kommit hem till Bollebygd. När vi kom dit så var Håkan ( min morbror ) Ulla-Britt ( Min ingifta moster ) Kurt och Kerstin ( Mammas faster och farbror ) Erika och Jimmy ( Kusin och erikas sambo ) Sara, Malin, Ann-Louise och Dan ( Moster, Morbror och kusiner ) Berit och Aina ( Mammas kusin och mammas moster ) Jeppe,Bodil, Elin och Linnea ( Bror, brorsans hustru och syskonbarn ) när jag kom hem till Borås så blev Daniel så himla glad att jag var hemma igen. Han hade saknat mig jätte mycket. Idag är det 1 månad och 2 veckor som jag och daniel har varit tillsammans och fler månader och år ska det bli.

Bild på Morfar Holmer och islandshästen Hnotti Islandshästen Hnotti På hjälmaryds Islandshästar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0