Julafton, Juldagen och Annandagen Jul 2010<3

i Fredags 12:43 åkte jag med buss 404 till Bollebygd. Jag skulle hem och fira julafton med mamma och pappa. När jag kom till Bollebygds station så kom pappa och hämtade mig vid bussen. När mamma kom hem från jobbet åkte vi direkt till morfar. Där träffade jag Frida ( barndomsvän ) sen gick vi in till morfar. Sen kom Dan och Håkan dit ( morbröder ) sen åkte vi hem och kollade på Kalle Anka och hans vänner. Vi åt julmat och öppnade julklapparna. Av mamma och pappa fick jag 1000kr, perkulator, lampa till sovrummet, lampa till hallen, Diggilobiljett ( 7 Augusti ) reflexväst och perkulator och en hockeybiljett till Frölunda Indians. På juldagen kom mina syskon + syskonbarn och min vän Jan. Vi åt fläskfilé med pressad potatis och sallad till. Sen kom tomten ( pappa ) och delade ut julklapparna till barnen. Av mina syskonbarn fick jag nagellack, body lotion och sov gott tavla. Av mamma fick jag 1000kr och av morfar fick jag 500kr. Annandagen åkte jag hem till Borås och packade upp alla julklapparna + tvättar 16-20

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0