trevlig helg i Älekulla gekås & förkyldning

Min vecka har varit sådär, jobbade måndag och då hade vi sista dagen med teckengruppen. Vi spelade bingo och då vann allihopa var sin present. Tisdagmorgon vaknade jag med tät i näsan och rätt så hängig så jag stannade hemma, sen blev det värre framåt fredag då jag åkte med 450 till Kinna. Där mötte Jan mig. Vi åkte hem till han i Älekulla, sen åkte vi till Ullared och handlade julklappar. Jag handlade för 633kr sen på lördagmorgon åkte vi till Fotskäl där Jan spelade hockey. När vi kom hem till jan igen så åt vi spagetti med köttfärssås. På söndagmorgon åkte vi med Jan´s mamma Anita till Ullared igen. Där handlade jag för 973kr. Är fortfarande förkyld den går ju aldrig över man blir ju så seg och trött :( idag har jag tagit för det mesta lugnt, gick ner till ICA sparköp och handlade mat sen gick jag ner till game och köpte ett spel till wiiet :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0