Äntligen är våren tillbaka <3

Älsklingen och jag vaknade vid 09:00 skickade ett sms till mamma och frågade om vi kunde komma dit på en fika. Efter fikan gick jag och daniel en promenad runt Bollebygds Centrum. När vi kom hem till Borås så satte jag igång en tvätt den var klar sen vid runt halv 5 vikte ihop tvätten och la det sen på sängen för klockan 5 skulle jag ner till basen och laga potatismos med korv. Efter att vi hade käkat så spelade vi Chikago. Jag vann :D efter det gick jag upp till en kompis som heter Kristoffer Haglund :) han undrade om jag och daniel ville hänga med honom och discobowla på fredag:) det ville vi självklart göra. Älskar dig daniel mest utav allt idag är det 1 månad och 1 vecka<3

24 April ( 2 månader )
29 April ( Magnus Uggla på Rondo i Göteborg )
13-16 Maj ( Gospelkörfestival i Göteborg )
3 Juni ( Min födelsedag )
17 Juni ( Birka, båtkryssning med Billy )
23 Juni ( Bredband Comhem )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0