Nintendo Wii <3

Hej! igår vaknade jag 11:20 efter 10 min ringer älsklingen mig. Går upp duschar och äter frukost. Vid tjugo i 2 drar jag mig neråt stan för att inlämna mitt playstation 2 för ett nintendo wii :D så nu har jag äntligen det hemma i min lägenhet. Träffade Robin Aasa + Nicklas Johansson sen ner till stan och möta Mickaela :)<3 går hem till mig igen och spelade bowling på Wiiet. Mikaela vann. Sen ner till stan igen och möta Jessica Sundberg och hennes KK Linus :) går hem till mig spelar nintendo wii igen fast då spelade bara jag och Mikaela :) denna gången vann jag :D sen 20:40 åker jag upp till älsklingen :) 8 Maj nu på lördag är det Fäst i Bollebygd. Mojje och Linda Bengtzing kommer dit. 13-16 Maj gospelkörfestival i Göteborg 2010 20 Maj 19:00 Niklas Andersson i Olsfors :) hoppas att älsklingen vill hänga med på det :) Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0