Min underbara helg 1/6-2011

I Onsdags var det sista gången på ADHD-kursen så jag och mamma åkte till Knalleland för att köpa dop present till Wiggo + nya skor till mig som inte passade så jag får byta dom någon dag. På Torsdagmorgon var jag på dop i Bollebygdskyrka. Mitt kusinbarn Wiggo Wilhem Validius döptes :) Sen på fredag morgon var det min födelsedag. Först kom Erika, Jimmy, Wiggo och Ann-louise. Av dom fick jag en rosa scarf + blommor. Sen kom Malin och Louise. Av dom fick jag en godis-skål. Sen kom Jesper, Bodil och Linnea och Elin. Av dom fick jag en tunika ( kläder ) Av min älskling Henrik fick jag te med olika sorter + spagettislev och av mamma och pappa fick jag våffeljärn + handdammsugare. På lördag vid 12:30 ca åkte jag och älsklingen hem till Borås. När vi kom hem städade vi lägenheten, gjorde våfflor och åt sallad + kollade på Avatar. På söndag morgon åt vi frukost, gick en liten promenad på ca 20 min sen åkte vi hem till hans föräldrar som bor i Dalsjöfors. När vi kom dit åt vi Pannbiff med lök och potatis. Idag på måndagmorgon åt vi frukost, spelade chicago och åt lax med potatis och kallsås med chokladpudding :) så kommer inte kunna träffa min Henrik nu om 2 veckor för nu till helgen den 10 Juni så åker han på skolresa ner till Vetlanda ( småland ) sen den 17 Juni tar han Studenten så på lördagen den 18 Juni ska jag på hans studentfest.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0