Mysig helg

I fredags åkte jag hem till Borås vid 15:00 från Nils Ericsson terminalen till Borås Resecentrum. Klockan 17:00 åt vi revbensbuffe och klockan 18-19:00 spelade vi bowling och jag vann med 208 poäng. Sov hemma hos mig i Borås åkte på Lördagen vid 13 till min fästman Tobias sen åkte vi ner till stugan där mamma hade lagat pannbiff med pommes o sallad sen åkte jag och min fästman till Varberg och hälsade på min bästa vän Marcus och hans flickvän Manuela där fick vi kaffe/te o kaka sen vid 19:30 åkte vi o handlade och sen tillbaka till stugan där vi spelade Knasen (sjuan) På söndagmorgon vid 09:30 åkte vi till Ullared jag handlade för 460kr sen tillbaka till stugan kollade när Elfsborg spelade mot KFF sen åkte jag o min fästman hem till Göteborg♥️ (null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0