Frölundadagen

Efter jobbet åkte jag till Göteborg där bästisen Madde mötte mig vid bussen och sen väntade vi på Edwin och åkte till Frölundaborg där damerna hade sin träning sen hade herrarna sin träningsmatch mot Linköping och vann med 5-1 efter matchen blev det signering av både herr och dam laget sen åkte jag hem till Borås med buss 100 från korsvägen. På fredagen tog jag det lugnt och kollade på Fångarna på fortet. På lördagen lagade jag baconlåda mums och gick till kandyz. På söndagen tog jag det lugnt och gjorde Diamond painting lagade pasta med lax godnatt bloggen nu blir det att sova jobb imorgon. Massor av pussar och kramar 😘😘😘❤️❤️❤️ // Jannika (null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0